دانلود و آپدیت Nod32,BitDefender,McAfee,Kaspersky,AVG,Avira

چطور میتونم ویروس exe. رو از بین ببرم
اطلاعات بیشتر : از هر انتی ویروسی که استفاده کردم نمیتونست بشناسه
یا وقتی که میشناخت فایلو پاک میکرد
اطلاعات مهمی رو هارد دارم که نمیخوام از بین بره فقط ویروس پاک شه?

پاسخ در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت

Avira Antivir Virus Update 13 January 2011
avira antivir kingsdl.com  آپدیت Avira Antivir Virus در 23 دی 89
آپدیت Avira Antivir Virus در 23 دی 89(13 ژانویه 2010)

جهت مقابله با جدیدترین ویروس ها پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر آنتی ویروس خود را بروزرسانی کنید.

جهت دانلود آپدیت آفلاین به ادامه مطلب بروید.

 

download آپدیت Avira Antivir Virus در 23 دی 89دانلود(لینک کمکی)-DownLoad

حجم:39.1 مگابایت




تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت


مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
در این مطلب یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا را به شما معرفی می کنیم.

 

Avira AntiVir Personal Free Edition نام یه ضد ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان است که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.


 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- مراقبت دائمی از سیستم
- توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه
- جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه
- دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها
- توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن
- دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها
- توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی
- قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی
و ... .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت

چرا وقتی تیک Show hidden files and folders را فعال یا غیر فعال می کنم پس از بستن پنجره ، به حالت قبل باز می گردد؟

 

جواب در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت

در همه Drive ها ویروسی به نام Autorun.inf وجود دارد که به صورت پنهان است و به هیچ وجه از بین نمی رود. چه کار کنم؟

 

پاسخ در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت

امنیت پایدار در دنیای مجازی اینترنت با BitDefender Internet Security Final

 

همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Internet Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.
BitDefender Internet Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد.
محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود. نرم افزار عبارتند از :
ANTIVIRUS & ANTISPYWARE:
نرم افزاری هایی که از ورود انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به سیستم کاربران جلوگیری کرده و خیال کاربران را از حمله ویروس ها راحت خواهد کرد.
ANTI-PHISHI:
این نرم افزار برای آنان که با صفحات وب سایت ها سروکار زیادی دارند و به طور کلی وقت زیادی برای گشت و گذار در اینترنت می گذارند مناسب است. چراکه از بازشدن صفحات مخرب وب سایت ها جلوگیری کرده و حتی اجازه لود شدن را هم نخواهد داد.
FIREWALL:
همه می دانیم که به دیوار آتش پیش فرض روی ویندوز به هیچ وجه نمی توان اطمینان کرد زیرا بسیار ضعیف عمل می کند. بسته BitDefender Total Security دیوار آتشی را در خود جای داده است که با قدرت بالا در مقابل حملات ایستادگی می کند و نرم افزار هایی را که به اینترنت متصل خواهند شد را برای امنیت بیشتر کنترل خواهد کرد.
ANTISPAM:
حتما با ایمیل های تبلیغاتی و مخرب مواجه شده اید. ایمیل هایی که گاهی باعث اختلال در کار خواهد شد. با ANTISPAM موجود در این بسته امنیتی جایی برای این پست های الکترونیکی نخواهد بود.
PARENTAL CONTROL:
به این خاطر در بالا ذکر شد که این بسته بسیار کامل است چون نرم افزاری هم برای کنترل فرزندان دارد. پدر و مادر هایی که دوست ندارند فرزندانشان به سایت های مخرب و غیر اخلاقی دسترسی داشته باشند می توانند از این قابلیت برای هدف خود استفاده کنند.
BACKUP:
دیگر قابلیت این بسته امنیتی وجود ابزاری است که اجازه پشتیبان گیری از فایل ها را خواهد داد . شاید زمانی پیش آید که به هردلیلی فایل از بین برود BACKUP موجود را می توان بازیابی کرد و با خیالی آسوده به کار ادامه داد.
TUNE-UP:
و آخرین ابزار موجود که باعث می شود فایل های اضافی و ریجستری موجود روی ویندوز از بین برود. یعنی دیگر فایلی که بدون استفاده است روی سیستم باقی نخواهد ماند. با این وجود سرعت رایانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.

 

قابلیت های بسته امنیتی BitDefender Internet Security 2011 Final:
- محیطی بسیار کامل برای امنیت فوق العاده بالا
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- وجود 8 نرم افزار برای امنیت کامل
- آموزش و کمک به کاربر به صورت فیلم و ویدئو (جدید)
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan (جدید)
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی (جدید)
- به روز رسانی سریع
- استفاده از جدیدترین متدهای اسکن سیستم
- عدم کاهش کار آیی یا Porformance  سیستم
- نصب آسان و سریع نرم افزار و کرک شدن به سادگی
- سازگاری با سخت افزار های در حد معمولی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت
آنتی ویروس قدرتمند و آرام McAfee VirusScan Enterprise


آنتی ویروس

McAfee VirusScan Enterprise

علاوه بر کنترل دائمی On-Access Scanning با داشتن امکانات کنترل موردیOn-Demand Scanning مدیر شبکه را قادر می سازد تا به راحتی بتواند نقاط خاصی از سیستم را انتخاب کرده و طبق برنامه زمانبندی مورد نظر خود، تنها آن نقاط را کنترل نماید. آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise همچنین می تواند ویروس های مقیم در حافظه Memory Resident را در همانجا شناسایی کرده و از حافظه پاک نماید. این ویژگی برای مقابله با ویروس هایی مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه مقیم می شوند مناسب است. بعلاوه این آنتی ویروس قادر است محتوای پیام های الکترونیکی و همچنین فایل های پیوست attachment را کنترل کند. این آنتی ویروس همچنین دارای دیواره آتش Firewall و سیستم های پیشگیری از نفوذ Intrusion perevention است که آنتی ویروس را قادر می سازد بسیاری از خطرات و حملاتی را که ضد ویروس های معمولی قادر به تشخیص نیستند، شناسایی و متوقف نماید.


شناسائی ویروس در حافظه:

ویروسها و دیگر برنامه ها ی مزاحم لزوماً نباید اثری از خود بر روی دیسک بجا بگذارند و یا فایلی ایجاد کنند تا بتوانند عملیات مخرب خود را انجام دهند.امکانات شناسائی نرم افزار VirusScan Enterprise تا به آن حد افزایش یافته و تقویت شده که قادر می باشد هر گونه ویروس و برنامه مخربی را در حافظه کامپیوتر شناسائی کرده و آنرا از حافظه برداشته و پاك کند. بدین ترتیب ویروسهایی مانند  SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه جایگزین می شوند، براحتی توسط VirusScan Enterprise قابل شناسائی و پاکسازی هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت

منبع : www.AsanDownload.com


یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری که در زمینه فعالیت های امنیتی دستی دارد و امروزه هم به عنوان یکی از محبوب ترین ها مطرح است شرکت AVG بوده است. AVG که محصولات متعددی را عرضه می نماید از گذشته تا به حال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها آخرین فایل های مخرب را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام می کند. AVG Internet Security یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی است که چندسالی است که عرضه آن شروع شده و نسخه 9 آن با قدرت بیشتری نسبت به گذشته مدتی است عرضه شده است. این ابزار امنیتی قدرتمند که مانند دیگر نرم افزارهای امنیتی شرکت AVG به سادگی نصب و قابل استفاده بوده در سریعترین زمان ممکن به روزرسانی می شود.
عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن دو قابلیت و خصوصیت برتر این بسته امنیتی به شمار می رود. AVG Internet Security که ابزاری بسیار حرفه ای به شمار می رود قادر است تا با دیوار آتش قدرتمندی که در آن تعبیه شده است جلوی هرگونه حمله ای ایستادگی کرده و امنیتی پایدار را به همراه داشته باشد. آنتی ویروس بسیار سریع که در مقابل بیش از 30 هزار ویروس جدید ایمن شده است ، آنتی اسپم قوی و دیگر ابزارهای موجود در این بسته ی امنیتی می توانند یک سیستم رایانه ای امن را برای هرکاربری تامین کنند.در نسخه جدید نرم افزار امکاناتی نظیر حالت Game Mode یا چک کردن سایت های مخرب و مواردی از این دست هم دیده می شوند که نقش مهمی را در ایجاد امنیت ایفا می کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت

 

13 May 2011

23 اردیبهشت 1390

 

Username: EAV-33821905
Password: 3rac7rmp2e

Username: EAV-44662873
Password: xrpb44jkfp

Username: EAV-44662889
Password: jhkb2adkkh

Username: EAV-44702266
Password: c6mu7m7uu8

Username: EAV-45020396
Password: 5b8xkr2bpm

Username: EAV-45020397
Password: fhe5jj2he4

Username: EAV-45020400
Password: cjvccxakvr

Username: EAV-45020520
Password: bfe822ue67

 




تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط مدیریت

آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. سایت دانلود Security.loxblog.com نیز دانلود نود 32 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. همچنین آپدیت آفلاین این نرم افزار آنتی ویروس نیز به صورت مستمر از طریق سایت انتشار داده می شود. همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در فهرست ها کناری سایت در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

ESET NOD32 Antivirus 4.2.40 Final - دانلود نود 32 آنتی ویروس سریع و قدرتمند



ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیریت
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 2791
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه